اعتراضيه (مطلب ارسالی ازعشق خرم شهر)

سلام به تمام بروبچ فعال و غير فعال اتوبوس8

بچه ها من خيلي ناراحتم كه همتون اعتصاب كردين و فقط چند نفر كه واقعا دستشون درد نكنه، ميان وسر ميزنن و با گذاشتن مطلب يا نظر حضور سبزسبزسبزسبزشونو اعلام ميكنن، اما بقيه ستاره سهيل شدن كه خود ستاره سهيل هم خودشو گم كرده من موندم شماها چرا هنوز تو كف و دنبال اين ستاره ي بخت برگشته هستين!!!!!

من با ذوق و شوق اومدم اين وبلاگ كه با سر زدن بهش احساس ميكنم وجود دارم و هر كس كه به اينجا مياد و بودنشو اعلام ميكنه رو بحساب يه ديدار تازه با خودم و تمام بروبچ ميدونم، ديداري كه از صدتا ديدن باارزش تره، لطفالطفالطفا اين حس رو تضعيف نكنيد.

دوستان، همشهريان و غير همشهريان لطفا فرار نكنيد بخدا ما لولو نيستيم مخصوصا من كه اينقدر مهربونم و وابسته و عاشق اين وبلاگ....

البته يه جاهايي هم بچه هايي كه اسمشون هست اما خودشون نيستن بي تقصيرن و مقصر اصلي مدير جونمونه كه ... (دعا كنيد دستم بهش نرسه،..................................... اگرم برسه هيچ كاري هم نميتونم بكنم پس لطفا فقط دعا كنيد..)

بچه ها از همتون ممنون كه حرفاي منو به شوخي نميگيرين و تندتندمياين و سر ميزنين و به عبارتي از اخطارم ميترسين و هيچ كاري هم نميكنيد

تورو خدا بچه ها لااقل بخاطر منكه اينقددددددرررررر زيااااااد معتاد شدم به اين وبلاگ بياين (مخصوصا نويسنده ها) و غير از سر زدن و خوش خوش رفتن ، مطلب و نظر بدين حتي اگه شده در حد يه سلام و خداحافظي

همتونو دوست دارم و به خدا مسپارمتون با وجدانتون اما بيشترترتر كساييكه ميان(در آينده و بخاطر اعتراضيه من) و كساييكه ميومدن و منو ذوق مرگ ميكردن



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

به قول شما مدير
ساعت19:04---27 آذر 1391
عشق خرم شهر منم كاملاً باهاتون موافقم و ممنون كه حرف دلمو زديد.


خاکی
ساعت20:58---25 آذر 1391
باسلام.ای به چشم.حتمأپیغام شمارو به دوستان کم لطف الی الخصوص... دفعه دیگه اسمهای مستعارشان را روی وبلاگ اذعان میکنیم. باتشکر ی دوست خاکی

شرمند شهدا
ساعت20:30---24 آذر 1391
حضور فعال شما نشان دهنده ایمان پاک شماست بزار با این نوشته با شما همدردی کنم

چرا دلت را قانع نمی کنی که صبور باشد ودم نزند چرا ارامش نمی کنی که اینچنین بی تاب و حیران نباشدنکند دل تو هم مانند دل من فقط در تمنای یک نگاه ارام میشود وباهیچ بهانه ای برای لحظه ای از ان بهشت بیرون نمی اید.....بیا امشب دعا کنیم برای دلهای همدیگر شاید بند دلمان راشهید دستواره به دست بگیرد ورحم کند رخصت به دیداری دوباره بدهد....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 23 آذر 1392برچسب:, توسط